2010. október 14., csütörtök

Kitérő

Egy újabb történettel jövök.... tudom, tudom az eddigieket sem fejeztem még be; de ezt most ki kell írnom magamból.
A töriről röviden: Van egy nyomozó és egyben bérgyilkos csajszi, aki besokall a munkájától. Legjobb barátnője férje eltűnik és nagyon úgy néz ki, hogy Trisha-nak nem lesz ideje pihenésre. Barátnőjével Párizsba utaznak, a szálak minden oda vezetnek. Párizsban Trish megismerkedik négy jóképű pasival. Először vonakodik belebonyolódni egy kapcsolatba; " Famen, tudod hogy milyen a munkám, és ha most be is sokalltam, az nem azt jelenti, hogy megtudnék válni tőle. Ebben a pár hétben rájöttem, hogy hiába panaszkodom szeretem csinálni. Abba az életbe, amit élek nem való kapcsolat és melyik férfi szeretne olyan nőt aki egyetlen mozdulattal képes megölni egy embert?!"
Végül is Trish is nő, vannak szükségletei; meg hát nem könnyű ellenállni négy ilyen izzig-vérig férfinak.
Vajon kit választ? A lány számára nem könnyű a döntés hisz mind a négy férfiban van olyan tulajdonság ami Trish számára fontos.
És te kit választanál?
Remélem felkeltettem az érdeklődésed....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése